| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 15520 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 15520B | 2 | AX | 1 | 1ML14 |
| 15520A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| V659 | 2 | XX | X | 59875 |
| V666 | 2 | XX | X | 77220 |
| VI526 | 2 | XX | X | 53781 |
| 15520 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 15520A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 128 | 9 | XX | X | 80825 |
| T54 | 9 | XX | X | 78557 |
| 15520B | 9 | AX | 1 | 28265 |
| 128 | 9 | AX | 5 | 54509 |
| VI526 | 1 | ZZ | 5 | 45225 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |