מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
V94 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
35 | 2 | AX | 3 | 24167 |
32T495 | 2 | AX | 3 | 04NP0 |
19 | 2 | AX | 5 | 22337 |
642 | 2 | AX | 5 | 25472 |
48042DB | 2 | ZZ | 6 | 0SAT8 |
32T495 | 9 | AX | 3 | 73842 |
V116 | 9 | AX | 5 | 21868 |
8530TR | 9 | AX | 5 | 24161 |
V82 | 9 | AX | 5 | 61463 |
V542 | 9 | AX | 5 | 76105 |
48042DB | 9 | AX | 6 | 29510 |
104 | 9 | AX | 5 | 73842 |
X8981 | 9 | AX | 5 | 73842 |
V94 | 9 | AX | 5 | 81300 |
48042DB | 9 | AX | 6 | 92679 |
V82 | 9 | AX | 5 | 73823 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |