מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
V50A | 2 | SB | 5 | S3455 |
V50A | 2 | ZF | 4 | F0272 |
M4ZS490D3315 | 2 | ZF | 4 | F1570 |
TWVA00500-N60 | 2 | ZF | 4 | F9088 |
V50A | 2 | ZF | 4 | F9422 |
V50A | 9 | ZF | 4 | F7524 |
V50A | 2 | SB | 5 | S3455 |
M4ZS490D3315 | 2 | ZF | 4 | F1570 |
V50A | 2 | ZF | 4 | F0272 |
TWVA00500-N60 | 2 | ZF | 4 | F9088 |
V50A | 2 | ZF | 4 | F9422 |
V50A | 9 | ZF | 4 | F7524 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |