| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2N918 | 1 | ZZ | 5 | 07688 |
| 352-0440-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
| 2N918 | 2 | XX | X | 80131 |
| 22-6019 | 2 | ZK | 2 | K0162 |
| RYN 121 205/4 | 2 | ZK | 2 | S3092 |
| 531-231-017 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
| 531-231-017 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
| V3324Z918X1 | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| 2744-3630001 | 2 | 9Z | 5 | 57953 |
| 352-0440-00 | 9 | 75 | 5 | 95104 |
| 2N918 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
| 22-6019 | 9 | ZK | 2 | K2490 |
| 352-0440-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
| 2N918A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |