| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2N914 | 2 | TX | 3 | 80131 |
| 10545502 | 2 | BF | 1 | 19200 |
| 2N914 | 9 | TX | 1 | 07263 |
| 2N914 | 9 | TX | 3 | 03877 |
| 3068283 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 2N914 | 2 | 9Z | 6 | 02929 |
| V3324-Z914-X1 | 2 | ZG | 6 | S3120 |
| 3068283 | 9 | XX | 1 | 77068 |
| 2N914 | 9 | TX | 3 | 03508 |
| 2N914 | 9 | TX | 3 | 14909 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |