| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 06-15021A47 | 1 | TX | 5 | 01537 |
| 06-15021A47 | 1 | TX | 5 | 94990 |
| RC07GF821K | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILR11-8 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 745-0746-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
| 0684-8211 | 1 | ZZ | 5 | 1MY97 |
| 8852476 | 1 | XX | X | 19203 |
| CB8211 | 1 | TX | 5 | 01121 |
| L220421-821 | 1 | TX | 5 | 27914 |
| V1051Z3182K | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| 6S124C47 | 9 | 9Z | 6 | 94990 |
| 0684-8211 | 9 | TX | 5 | 28480 |
| 6S124C47 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |