מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
UG569U | 2 | XX | X | 96906 |
82-505 | 1 | TX | 5 | 74868 |
4118800-006 | 1 | XX | X | 82577 |
UG569U | 1 | XX | X | 96412 |
IPC82025 | 1 | XX | X | 74868 |
IPC82025REVC | 1 | XX | X | 74868 |
REB49107 | 1 | XX | X | 80064 |
UG569U | 1 | XX | X | 80058 |
J01031A1141 | 2 | ZG | 3 | D2630 |
78F482 | 2 | ZG | 3 | C7080 |
352250018252 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
1141 | 9 | ZG | 3 | D2630 |
4610015455 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
VBE61-8 | 2 | ZG | 6 | H0203 |
AS2052TYPEUG569U | 9 | XX | X | 80067 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |