| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| ILF-M | 1 | CX | 4 | 81470 |
| U9P | 1 | XX | X | 43786 |
| HS45 | 1 | 75 | 4 | 98387 |
| 57625020 | 2 | CX | 4 | 23030 |
| G244 | 2 | CX | 4 | 26190 |
| 102143 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 625H-M | 2 | CX | 4 | 59724 |
| 2537-A | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 495-5050 | 9 | CX | 4 | 30961 |
| 102143 | 9 | CX | 4 | 31786 |
| 2537-A | 9 | CX | 4 | 31786 |
| 495-5050 | 9 | CX | 4 | 98387 |
| 50885 | 9 | CX | 4 | 43786 |
| U9P-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |