מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
ML350-G6 | 2 | 9Z | 3 | 06PK3 |
TPS TPS0610 | 2 | ZK | 4 | K3464 |
ML350 G6 | 2 | ZK | 4 | K3464 |
40058283 | 2 | ZK | 4 | KCUC6 |
40058284 | 2 | ZK | 4 | KCUC6 |
TPS TPS0612 | 2 | ZK | 4 | KB926 |
TPS TPS0612 | 1 | ZZ | 4 | U10B1 |
TPS TPS0612 | 2 | ZK | 5 | U10B1 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |