Internal combustion engines start quickly in cold weather with the help of starter fluid. Simply spray starter fluid directly into engine\'s intake air stream. Effective in temperatures to -50°f. Contains no fluorocarbon propellants. Fluid comes in a leak-
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 68.22 and 92.097 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
TPD-1044 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 98727 |
STARTING FLUID, AEROSOL | 1 | ZZ | 6 | 98733 |
FUEL,ENGINE PRIMER,SPRAY STARTI- | 1 | ZZ | 6 | 12625 |
IG-LO STARTING FLUID | 1 | ZZ | 6 | 72527 |
STARTING FLUID#RE24561 | 1 | ZZ | 6 | 9N311 |
05516 | 2 | ZZ | 4 | 1EFL0 |
TPD-1044 | 2 | ZZ | 4 | 80244 |
O-F-1044 TY2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-F-1044 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-F-1044 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
65-180 | 9 | CX | 6 | 12625 |
SPRAY | 9 | CX | 6 | 12625 |
6752 | 2 | ZZ | 4 | 8X792 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |