| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| TMR12 | 1 | XX | X | 91663 |
| 294539 | 2 | ZZ | 5 | 02769 |
| 554-2065-4 | 2 | CX | 5 | 60854 |
| B36125 | 2 | CX | 5 | 56232 |
| K7000161P6 | 2 | XX | X | 24446 |
| 762 | 2 | XX | X | 81312 |
| B36125 | 9 | CX | X | 70408 |
| BA121363-1 | 9 | XX | X | 92009 |
| 294539 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| 554-2065-4 | 9 | XX | X | 11530 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |