Lug
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
75-100 | 2 | CX | 4 | 79963 |
14078057-9 | 2 | CX | 5 | 99872 |
P3550063 | 2 | CX | 5 | 99872 |
G4367 | 2 | XX | X | 06481 |
A1511-3 | 2 | XX | X | 35351 |
TE1033 | 2 | XX | X | 80249 |
TL230 | 2 | XX | X | 30040 |
A01964-1 | 2 | XX | X | 77926 |
01964-1 | 2 | XX | X | 77926 |
950026-19 | 2 | CX | A | 06481 |
913-662-3 | 2 | CX | B | 10639 |
SMB334544 | 2 | XX | X | 80063 |
860284-15 | 2 | CX | 2 | 13973 |
1203-23 | 9 | CX | 5 | 97485 |
93037 | 9 | XX | X | 07980 |
950026-19 | 9 | CX | 2 | 13973 |
HTE025PT001 | 9 | XX | X | 0ZW31 |
P4-95 | 9 | XX | X | 91836 |
860284-15 | 1 | ZZ | 2 | 06481 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |