מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
302-60(B) | 1 | 75 | 4 | 93689 |
80-991 | 2 | 54 | 4 | 24131 |
90049-020 | 2 | 75 | 4 | 93689 |
TK1-0009 | 9 | 54 | 4 | 51545 |
80-991 | 2 | 54 | 4 | 24131 |
TK1-0009 | 9 | 54 | 4 | 51545 |
302-60(B) | 9 | 75 | 4 | 93689 |
90049-020 | 9 | 75 | 4 | 93689 |
80-991 | 2 | 54 | 4 | 24131 |
TK1-0009 | 9 | 54 | 4 | 51545 |
90049-020 | 9 | 75 | 4 | 93689 |
302-60(B) | 9 | 75 | 4 | 93689 |
80-991 | 2 | 54 | 4 | 24131 |
TK1-0009 | 9 | 54 | 4 | 51545 |
90049-020 | 9 | 75 | 4 | 93689 |
302-60(B) | 9 | 75 | 4 | 93689 |
80-991 | 2 | 54 | 4 | 24131 |
TK1-0009 | 9 | 54 | 4 | 51545 |
302-60(B) | 9 | 75 | 4 | 93689 |
90049-020 | 9 | 75 | 4 | 93689 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |