מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 88044 |
LL500-4-4M | 1 | 9Z | 4 | 03038 |
H72722-0406 | 1 | TU | 5 | 88818 |
42-250C2-89 | 1 | TX | 5 | 94033 |
131825 | 1 | XX | X | 12204 |
TF13451 | 1 | XX | X | 59875 |
131825 | 1 | XX | X | 24617 |
2481296 | 2 | 9Z | 4 | 99551 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 81352 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 88044 |
LL500-4-4M | 1 | 9Z | 4 | 03038 |
H72722-0406 | 1 | TU | 5 | 88818 |
42-250C2-89 | 1 | TX | 5 | 94033 |
131825 | 1 | XX | X | 12204 |
TF13451 | 1 | XX | X | 59875 |
131825 | 1 | XX | X | 24617 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 81352 |
2481296 | 2 | 9Z | 4 | 99551 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 88044 |
LL500-4-4M | 1 | 9Z | 4 | 03038 |
H72722-0406 | 1 | TU | 5 | 88818 |
42-250C2-89 | 1 | TX | 5 | 94033 |
131825 | 1 | XX | X | 24617 |
131825 | 1 | XX | X | 12204 |
TF13451 | 1 | XX | X | 59875 |
2481296 | 2 | 9Z | 4 | 99551 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 81352 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 88044 |
LL500-4-4M | 1 | 9Z | 4 | 03038 |
H72722-0406 | 1 | TU | 5 | 88818 |
42-250C2-89 | 1 | TX | 5 | 94033 |
TF13451 | 1 | XX | X | 59875 |
131825 | 1 | XX | X | 12204 |
131825 | 1 | XX | X | 24617 |
2481296 | 2 | 9Z | 4 | 99551 |
AN500-4-4 | 2 | 9Z | 4 | 81352 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
20506-31 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |