מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C8TZ-6108-M | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
2254P060 | 2 | AX | F | 53781 |
329PP60 | 2 | AX | 6 | 74069 |
329P+60 | 2 | AX | F | 01212 |
P198-060 | 2 | AX | F | 82913 |
TC362-060 | 2 | AX | F | 97042 |
L1231AF060 | 2 | AX | F | 98349 |
3095AL060 | 9 | AX | 4 | 79975 |
C8TZ6108M | 9 | AX | 6 | 90927 |
954P060 | 9 | AX | F | 44370 |
P2044AX060 | 9 | AX | F | 76255 |
954P060 | 9 | AX | F | 92947 |
C8TZ-6108-M | 9 | AX | 6 | 23040 |
2254P060 | 2 | ZZ | F | 45225 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |