| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| TABCO 3014 | 1 | CX | B | 67281 |
| TECH 787 | 1 | CX | F | 60797 |
| 5787 | 1 | CX | F | 61102 |
| RUBBER OFF | 1 | CX | F | 65799 |
| ICP NA-100 | 1 | CX | F | 74859 |
| TABCO 3014 | 1 | CX | B | 67281 |
| TECH 787 | 1 | CX | F | 60797 |
| 5787 | 1 | CX | F | 61102 |
| RUBBER OFF | 1 | CX | F | 65799 |
| ICP NA-100 | 1 | CX | F | 74859 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |