מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2019985 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2009 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
202009 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
T93-62A | 2 | XX | X | 08018 |
5167889 | 2 | XX | X | 19207 |
3BLA01045 | 2 | XX | X | 62265 |
8A8233 | 2 | XX | X | 95201 |
399330 | 9 | XX | X | 65282 |
52347R | 9 | KZ | 5 | 56442 |
V4255X | 9 | XX | X | 65282 |
639520 | 9 | XX | X | 58275 |
2009 | 9 | XX | X | 12603 |
202009 | 9 | XX | X | 12603 |
2019985 | 9 | XX | X | 24617 |
T93-62A | 9 | XX | X | 79410 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |