מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5040-710100-251 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-265 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-335 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-465 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-473 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-535 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-665 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-725 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-787 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-793 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-862 | 2 | TG | X | 80049 |
5040-710100-935 | 2 | TG | X | 80049 |
T6 | 2 | TG | X | 80328 |
TW1 | 2 | TG | X | 89108 |
TW6 | 2 | TG | X | 34623 |
8358560 | 2 | TG | X | 19207 |
US | 9 | TG | X | 58141 |
0901D | 9 | TG | X | 74405 |
T6 | 9 | TG | X | 83120 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |