| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| G9683B | 2 | AX | 5 | 59875 |
| 01683 | 2 | AX | 5 | 84659 |
| G76838 | 2 | AX | 5 | 77220 |
| G683B | 2 | XX | X | 59875 |
| G7683B | 2 | XX | X | 77220 |
| T427I220 | 2 | XX | X | 50309 |
| T427I220 | 9 | XX | X | 14351 |
| 3683B | 9 | XX | X | 80825 |
| G9683B | 9 | XX | X | 78557 |
| G-461 | 9 | AX | 5 | 76255 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |