Spring: st
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFP386BTYPEB | 1 | XX | X | 81348 |
103426 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
S2217 | 2 | TG | 5 | 62265 |
103426 | 2 | XX | X | 12204 |
50-5A87 | 2 | XX | X | 60528 |
42-6880-300-300 | 2 | XX | X | 81336 |
42-6880-300-350 | 2 | XX | X | 81336 |
N21265T | 9 | KZ | 5 | 56442 |
C1949 | 9 | TG | 5 | 35311 |
T1415-3 | 9 | XX | X | 04285 |
S15X63 | 9 | TG | 5 | 65282 |
C1949 | 9 | TU | 5 | 00447 |
103426 | 9 | XX | X | 23705 |
72171S | 9 | XX | X | 23040 |
103426 | 9 | XX | X | 24617 |
121 | 9 | XX | X | 74410 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |