| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SZ12184-10 | 1 | ZZ | 5 | 5V1P1 |
| 1N752A | 2 | XX | X | 80131 |
| 521-024-019 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
| 521-024-019 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
| 11-02808-00 | 2 | 9Z | 4 | 15476 |
| SDD1082 | 2 | 9Z | 5 | 01295 |
| DZ90628K | 2 | 9Z | 5 | 12954 |
| C6191-10 | 2 | 9Z | 5 | 14552 |
| 3004869-00 | 2 | 9Z | 5 | 90536 |
| SZ12184-10 | 9 | 9Z | 5 | 04713 |
| 947060-7521 | 2 | ZY | 6 | 06481 |
| 351-3025-100 | 2 | 9Z | 2 | 13499 |
| 1102808-00 | 9 | 9Z | 6 | 15476 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |