מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
ST3M571-4-5 | 2 | SB | 2 | 76301 |
VAL23033-4-5 | 2 | SB | 5 | 06710 |
MB84-4-5 | 2 | SB | 5 | 73197 |
VS3060-4-5 | 2 | SB | 5 | 92215 |
MB84-4-5 | 2 | ZZ | 5 | L4528 |
VS3060-4-5 | 2 | ZG | 3 | C4293 |
ATC752-4-5 | 2 | KZ | 5 | 06725 |
PBF23T4P5 | 2 | KZ | 5 | 27624 |
ST3M57-4-5 | 2 | KZ | 5 | 27624 |
S11-1059-4-5 | 2 | KZ | 5 | 57928 |
74328-4-5 | 2 | KZ | 5 | 56878 |
S371-4-5 | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
BM3326-4-5 | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
11831-4-5 | 2 | ZZ | 5 | 59563 |
MB84-4-5 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
BM3326-4-5 | 9 | SB | 5 | 97928 |
S371-4-5 | 9 | KZ | 5 | 97928 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |