מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FG1059EEE0966 | 2 | MB | 2 | 01276 |
3010606-4-4-4-96.00 | 2 | MB | 2 | 98441 |
ST32D22-4-96 | 9 | MB | 2 | 04236 |
2120606-4-4-4-96.00 | 2 | ZZ | 5 | 98441 |
212-320-320-4-4S96 | 9 | MB | 5 | 98441 |
212-320-4-4S96 | 9 | ZZ | 5 | 98441 |
1660-4-4S96 | 9 | MB | 6 | 01276 |
300606-4-4-4-96 | 9 | MB | 6 | 98441 |
FG1059EEE0966 | 2 | MB | 2 | 01276 |
3010606-4-4-4-96.00 | 2 | MB | 2 | 98441 |
2120606-4-4-4-96.00 | 2 | ZZ | 5 | 98441 |
ST32D22-4-96 | 9 | MB | 2 | 04236 |
212-320-320-4-4S96 | 9 | MB | 5 | 98441 |
212-320-4-4S96 | 9 | ZZ | 5 | 98441 |
1660-4-4S96 | 9 | MB | 6 | 01276 |
300606-4-4-4-96 | 9 | MB | 6 | 98441 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |