Tywrap
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SST1-5I | 2 | 9Z | 4 | 06383 |
| 064-32790-001 | 2 | ZK | 2 | K0160 |
| SST1-51 | 2 | ZK | 2 | U2117 |
| SST1-5I | 2 | ZK | 2 | U2117 |
| SST1-51 | 2 | 9Z | 4 | 06383 |
| 16575 | 2 | ZF | 4 | F2181 |
| A1231454 | 2 | ZF | 4 | F9111 |
| 064-32790/001 | 2 | ZK | 4 | KC456 |
| CV195996 | 2 | ZK | 4 | KCQ24 |
| SSTI-5L | 2 | 9Z | 5 | 06383 |
| DHS733-111-13 | 2 | ZF | 6 | F0210 |
| 91067600 | 2 | ZK | 2 | U0724 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |