| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 007522557 | 1 | ZK | 2 | K1367 |
| FD861014V | 1 | ZK | 2 | K4944 |
| SST.P.298.00/5039 | 1 | ZK | 2 | K6451 |
| 88-12267 | 2 | 9Z | 4 | 07700 |
| 007522557 ITEM 44 | 2 | ZK | 2 | K1367 |
| FD861014V ITEM 44 | 2 | ZK | 2 | K4944 |
| FD861014V | 9 | ZK | 2 | K1447 |
| FD861014V ITEM 44 | 9 | ZK | 2 | K1447 |
| G3100110C | 2 | ZK | 5 | K4944 |
| G3100110C | 9 | ZK | 5 | K1447 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |