| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SS4C2-5 | 2 | AX | 3 | 18034 |
| 4M-C4L-5-SS | 2 | 9Z | 4 | 54939 |
| 4Z-C4L-25-SS | 2 | 9Z | 4 | 54939 |
| SS-4C-25 | 2 | 9Z | 4 | 02570 |
| 5008309-001-101 | 2 | 9Z | 2 | 99696 |
| MOD1495 | 2 | ZK | 2 | K9012 |
| SS-4C-25 | 9 | 9Z | 4 | 18034 |
| SS-4C-25 | 2 | ZZ | 4 | 3T9T9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |