מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SS6M0-9 | 2 | AX | E | 02570 |
SS-6M0-9 | 2 | ZK | 9 | U5940 |
SS6M0-9 | 2 | AX | E | 02570 |
04318 | 2 | ZK | 4 | K6539 |
CHWSS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U07X2 |
SS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U7887 |
SS-6M0-9 | 2 | ZK | 9 | U5940 |
SS6M0-9 | 2 | AX | E | 02570 |
04318 | 2 | ZK | 4 | K6539 |
SS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U7887 |
CHWSS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U07X2 |
SS-6M0-9 | 2 | ZK | 9 | U5940 |
SS6M0-9 | 2 | AX | E | 02570 |
04318 | 2 | ZK | 4 | K6539 |
CHWSS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U07X2 |
SS-6MO-9 | 2 | ZK | 4 | U7887 |
SS-6M0-9 | 2 | ZK | 9 | U5940 |
SS6M0-9 | 2 | ZZ | E | 3T9T9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |