| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SRR2ZD2526C22 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| N463SPXA7C22 | 2 | XX | X | 38443 |
| SRR2ZD2526C22 | 2 | XX | X | 43334 |
| R2K4VL110C22 | 2 | XX | X | 70854 |
| R2K4VLC22 | 2 | XX | X | 70854 |
| R2W8K35C22 | 2 | XX | X | 83086 |
| R2T506S020H89PA501R | 9 | XX | X | 38443 |
| SRR2ZD2526C22 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |