מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SP21-725OHMSPORM0.1PCT | 1 | TX | 5 | 54294 |
0811-2588 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
135-1/6-A-725R-B | 2 | TX | 3 | 20940 |
1274-725OHMSPORM0.1PCT | 2 | TX | 3 | 58880 |
0811-2588 | 9 | TX | 1 | 28480 |
EP20-725OHMSPORM0.1PCT | 9 | TX | 3 | 19587 |
7007-725OHMPORM0.1PCT | 9 | TX | 3 | 25696 |
SP21-725OHMSPORM0.1PCT | 1 | TX | 5 | 54294 |
0811-2588 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
135-1/6-A-725R-B | 2 | TX | 3 | 20940 |
1274-725OHMSPORM0.1PCT | 2 | TX | 3 | 58880 |
EP20-725OHMSPORM0.1PCT | 9 | TX | 3 | 19587 |
7007-725OHMPORM0.1PCT | 9 | TX | 3 | 25696 |
0811-2588 | 9 | TX | 1 | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |