תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| SNJ54LS193J | 2 | 9Z | 4 | 01295 | 
| 48-038060-02 | 2 | ZZ | 2 | 26916 | 
| V3722-Z2741-X937 | 2 | ZG | 3 | S3120 | 
| 725000-908 | 2 | 9Z | 4 | 05869 | 
| 54LS193J/883B | 2 | 9Z | 4 | 07933 | 
| SNJ54LS193J-00 | 9 | 9Z | 4 | 01295 | 
| SNJ54LS193J | 2 | ZG | 6 | C7191 | 
| 48-038060-02 | 9 | 9Z | 2 | 15280 | 
| SNJ54LS193JA | 9 | ZG | 6 | C7191 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |