| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SLS6AB36 | 2 | KZ | 4 | 16258 |
| BLS6BA36S | 2 | KZ | 4 | 84256 |
| SLS6B36 | 2 | KZ | 5 | 16258 |
| BLS6B36S | 2 | KZ | 5 | 84256 |
| BLS6B36SM | 2 | KZ | 5 | 84256 |
| MS17984-636 | 2 | ZZ | E | 80205 |
| LG6SB3600 | 9 | KZ | 4 | 83014 |
| LG6SB3600 | 9 | ZZ | 5 | 62060 |
| LG6SB36M | 9 | ZZ | 5 | 62060 |
| MS17984-636 | 9 | KZ | 4 | 96906 |
| LG6SB36M | 9 | KZ | 5 | 83014 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |