מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SLS5AT18 | 2 | 9Z | 4 | 16258 |
SL19035S4AT1-800 | 2 | 9Z | 4 | 16258 |
MS17985-418 | 2 | 9Z | 4 | C4293 |
VP1004-4-1-800 | 2 | 9Z | 4 | C4293 |
LF4ST1-800 | 2 | 9Z | 4 | 83014 |
LG4ST1800 | 2 | 9Z | 4 | 83014 |
LG4ST18M | 2 | 9Z | 4 | 83014 |
BLS4TA18S | 2 | 9Z | 4 | 84256 |
BLS46A18SM | 2 | 9Z | 4 | 84256 |
VP1004-4-1-800 | 2 | 9Z | 4 | 92215 |
MS17985-418 | 2 | ZZ | E | 80205 |
BLS4TA18S | 2 | ZG | 6 | R1120 |
MS17985-418 | 9 | 9Z | 4 | 96906 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |