מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
247-1015G49 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
ZS247-1015ISSUE4 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
601-GP-3/4ST-07 | 2 | CX | 5 | 26405 |
K34J679-2 | 2 | XX | X | 24446 |
SK5320-5059 | 2 | XX | X | 31922 |
EJB3DC07 | 2 | 9Z | 5 | 99251 |
7-141 3-4W | 2 | XX | X | 71785 |
7-141-3-4W | 2 | XX | X | 71785 |
247-1015G49 | 2 | XX | X | 94144 |
601 3-4ST7 | 9 | CX | 5 | 83330 |
601-3-4ST7 | 9 | CX | 5 | 83330 |
247-1015G49 | 9 | XX | X | 49956 |
ZS247-1015ISSUE4 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |