| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SJTG06RT14-19P014 | 2 | 9Z | 4 | 77820 |
| CGKG6T14B19PN | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 1892762 | 2 | ZG | 3 | D1765 |
| SJTG06RT14-19P014 | 2 | ZG | 3 | C7057 |
| 8ST514G19PN | 2 | ZG | 3 | SCK05 |
| 8ST5-14G19PN | 2 | ZG | 3 | D9422 |
| VG96912D14-19PN | 2 | ZG | 3 | D9477 |
| 352250022374 | 2 | ZN | 4 | H0203 |
| VG96912D14-19PN | 9 | ZG | 3 | K2323 |
| VG96912D14-19PN | 9 | ZG | 3 | K1601 |
| SJTG06RT14-19P014 | 9 | ZG | 9 | D8311 |
| SJTG06RT14-19P014 | 2 | ZG | 3 | F6162 |
| 8ST514G19PN | 2 | ZG | 5 | A027M |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |