מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SJT00RT16-8SB | 2 | 9Z | 4 | 77820 |
CGK0T16B8SB | 2 | ZG | 3 | D1371 |
5L.4531.010.33 | 2 | ZG | 3 | D1901 |
SJT00RT16-8SB014 | 2 | ZG | 3 | C7057 |
8ST016G8SB | 2 | ZG | 3 | SCK05 |
8ST0-16G8SB | 2 | ZG | 3 | D9422 |
VG96912A16-8SB | 2 | ZG | 3 | D9477 |
8ST016G8SB | 2 | ZG | 3 | F0225 |
SJT00RT16-8SB014 | 2 | ZG | 3 | F6162 |
VG96912A16-8SB | 9 | ZG | 3 | K2323 |
VG96912A16-8SB | 9 | ZG | 3 | K1601 |
SJT00RT16-8SB014 | 9 | ZG | 9 | D8311 |
8ST016G8SB | 2 | ZG | 5 | A027M |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |