מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
D-602 | 1 | CX | F | 18056 |
716-028261 | 2 | CX | F | 18056 |
SGS-20 | 2 | CX | F | 56370 |
T528 | 2 | CX | F | 72295 |
GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
BSF-20 | 9 | CX | F | 64560 |
MS15707-6 | 9 | CX | 4 | 96906 |
E681 | 9 | CX | 5 | 09058 |
00725665470493 | 9 | ZZ | U | 56370 |
225 5-8 | 9 | CX | F | 01713 |
D-602 | 1 | CX | F | 18056 |
716-028261 | 2 | CX | F | 18056 |
SGS-20 | 2 | CX | F | 56370 |
T528 | 2 | CX | F | 72295 |
00725665470493 | 9 | ZZ | U | 56370 |
225 5-8 | 9 | CX | F | 01713 |
BSF-20 | 9 | CX | F | 64560 |
GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
MS15707-6 | 9 | CX | 4 | 96906 |
E681 | 9 | CX | 5 | 09058 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |