Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 42308 | 1 | ZZ | 5 | 53HT7 |
| 2273871 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 242308 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 9042308 | 2 | XX | X | 24617 |
| 8339 | 2 | XX | X | 73460 |
| SG2927 | 2 | XX | X | 35311 |
| 9042308 | 2 | XX | X | 97907 |
| 42308 | 2 | XX | X | 97907 |
| 42308 | 9 | XX | X | 97097 |
| 2273871 | 9 | XX | X | 24617 |
| 242308 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |