מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AA51162A-2C5B | 2 | ZZ | E | 58536 |
A-A-51162 | 1 | CX | 4 | 58536 |
32.685-1 | 1 | CX | A | 18037 |
46250037 | 1 | CX | E | 23030 |
8-20T-M-DC | 1 | CX | E | 33886 |
PCITW-DC | 1 | CX | E | 48531 |
SG-1-M-DC | 1 | CX | E | 55275 |
SG-1-M-DC | 1 | CX | E | 57833 |
SG-1-DC | 1 | CX | E | 81470 |
4-10-T-DC | 9 | CX | E | 42970 |
K105D | 9 | CX | E | 97308 |
044-1017-20 | 9 | CX | E | 30961 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |