מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SF-1-C | 1 | CX | 4 | 57833 |
SF-1-M | 1 | CX | 4 | 81470 |
CIR-W-C | 1 | CX | 4 | 18056 |
45250020 | 2 | CX | 4 | 23030 |
SF-1-C | 2 | CX | 4 | 55275 |
158446 | 2 | CX | 4 | 56922 |
PCIRW-C | 2 | CX | 4 | 48531 |
TC-26E-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
158446 | 9 | CX | 4 | 31786 |
TC-26E-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
4-10-R-C | 9 | CX | 4 | 42970 |
S3JW-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
H105-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |