מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SCD51990506-001 | 2 | ZZ | 5 | 27410 |
74B059300-201 | 2 | ZZ | 5 | 76301 |
807471-1 | 2 | ZZ | 5 | 96214 |
11150659 | 2 | ZZ | 5 | 18876 |
12618818 | 2 | ZZ | 5 | 19200 |
1018969S | 2 | ZZ | 5 | 53669 |
WP22Y22C000 | 2 | ZZ | 5 | 53669 |
215-27520-1 | 2 | ZZ | 5 | 80378 |
CPC22006 | 2 | ZZ | 5 | 99932 |
5L.4595.012.52 | 2 | ZZ | 5 | D1901 |
1708067 | 2 | ZZ | 5 | F6151 |
352250013674 | 2 | ZZ | 5 | H0203 |
VBE417-380 | 2 | ZZ | 5 | H0203 |
ESZZ41-01P | 2 | ZZ | 5 | 20418 |
1708067 | 9 | ZZ | 5 | F6155 |
WP22Y22C000 | 9 | ZZ | 5 | 73293 |
ESZZ41-01P | 1 | ZZ | 5 | 98255 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |