| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SC5905-0055-1 | 2 | 9Z | 5 | 12115 |
| 0L060425-14.43K-95-S1 | 2 | 9Z | 5 | 75263 |
| 13041630-1 | 2 | BD | 5 | 18876 |
| SC5905-0055-1 | 2 | 9Z | 5 | 12115 |
| 13041630-1 | 2 | BD | 5 | 18876 |
| 0L060425-14.43K-95-S1 | 9 | 9Z | 5 | 75263 |
| SC5905-0055-1 | 2 | 9Z | 5 | 12115 |
| 13041630-1 | 2 | BD | 5 | 18876 |
| SC5905-0055-1 | 9 | 9Z | 5 | 12115 |
| 0L060425-14.43K-95-S1 | 9 | 9Z | 5 | 75263 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |