| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5309 | 1 | XX | X | 38455 |
| FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| M0050100018 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 827785 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
| 1228A1 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 905309 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 3090 | 2 | XX | X | 01957 |
| 1228A1 | 2 | XX | X | 09136 |
| 150544 | 2 | XX | X | 12204 |
| 620530 | 2 | XX | X | 12204 |
| 602467 | 2 | XX | X | 12204 |
| 84277 | 2 | XX | X | 23382 |
| 965309 | 2 | XX | X | 23382 |
| 9L5309 | 2 | XX | X | 23382 |
| 905309 | 2 | XX | X | 24617 |
| 900309 | 2 | XX | X | 24617 |
| 45309 | 2 | XX | X | 30076 |
| 5309 | 2 | XX | X | 43991 |
| 4NFG0568 | 2 | XX | X | 62265 |
| 45BD33 | 2 | XX | X | 70413 |
| 87-76-7 | 2 | XX | X | 95019 |
| SC2684 | 2 | XX | X | 35311 |
| 92044 | 2 | XX | X | 65282 |
| 5309 | 2 | XX | X | 80038 |
| 4253891 | 2 | KZ | 3 | 89926 |
| 905309 | 9 | ZZ | 5 | 11862 |
| 700427 | 9 | XX | X | 00000 |
| 714093 | 9 | XX | X | 00000 |
| A131265 | 9 | XX | X | 00000 |
| A143820 | 9 | XX | X | 00000 |
| A149518 | 9 | XX | X | 00000 |
| A8264 | 9 | XX | X | 00000 |
| B127464 | 9 | XX | X | 00000 |
| A4741 | 9 | XX | X | 00000 |
| A4796 | 9 | XX | X | 00000 |
| B19814AL | 9 | XX | X | 00000 |
| B280494 | 9 | XX | X | 00000 |
| CABX3AL | 9 | XX | X | 00000 |
| 5309 | 9 | XX | X | 63659 |
| 675381 | 9 | KZ | 3 | 12603 |
| M0050100018 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |