מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
215109R92 | 2 | ZZ | 5 | 45RP7 |
36196 | 2 | AX | 5 | 19239 |
D66785 | 2 | AX | 5 | 27767 |
H-96126 | 2 | AX | 5 | 86403 |
F96125 | 2 | AX | 5 | 63477 |
SC106 | 2 | AX | 5 | 66614 |
SM36196A | 2 | AX | 5 | 71425 |
1322 | 9 | AX | 5 | 06840 |
SC106 | 9 | AX | 5 | 76761 |
215109R91 | 9 | AX | 5 | 89346 |
215109R92 | 9 | AX | 5 | 89346 |
215109R92 | 9 | AX | 5 | 92679 |
215109R91 | 9 | AX | 5 | 31007 |
215109R92 | 9 | AX | 5 | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |