| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PX2 414ZH | 1 | 9Z | 4 | 82877 |
| S30022-3 | 2 | ZG | 2 | 05395 |
| SMD394817-1 | 2 | XX | X | 80063 |
| 020622 | 2 | 9Z | 6 | 82877 |
| PX2-414YS | 9 | 9Z | 4 | 82877 |
| PX2-414YH | 9 | 9Z | 5 | 82877 |
| 11239 | 2 | ZA | 5 | 89944 |
| 419426-25 | 2 | 9Z | 1 | 96214 |
| 259-39998-1 | 9 | XX | X | 94990 |
| AX1MAX2-414YS | 9 | ZG | 5 | 82877 |
| 259-39998-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| 414YS | 9 | 9Z | 6 | 82877 |
| AXIMAX2-414YS | 9 | XX | X | 82877 |
| AXIMAX2SERIES414YS | 9 | XX | X | 82877 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |