מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS85 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
112593 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C1029PC14 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
0906695-2 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
0906695 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
906695 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
C1029PC14 | 2 | 9Z | 6 | 55380 |
S163 | 2 | XX | X | 15434 |
20210PCM1256 | 2 | XX | X | 61208 |
20212PCM1256 | 2 | XX | X | 61208 |
20555PCM1256 | 2 | XX | X | 61208 |
M1256 | 2 | XX | X | 61208 |
X9210PCM1256 | 2 | XX | X | 61208 |
X9211PCM1256 | 2 | XX | X | 61208 |
112593 | 2 | XX | X | 72915 |
0E1289 | 9 | 9Z | 5 | 92392 |
112593 | 9 | XX | X | 24617 |
C1029PC14 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |