| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 471 | 1 | 75 | 4 | 52152 |
| A-A-1689 | 1 | 75 | 3 | 58536 |
| A-A-1689 TY1CL2 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
| 253-1020P6 | 2 | 75 | 2 | 3B150 |
| 471 YELLOW 3 IN. | 2 | 75 | 4 | 52152 |
| 801-800-001 | 2 | CX | 6 | 15090 |
| 253-1020P6 | 9 | 75 | 2 | 49956 |
| PPP-T-66 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
| PPP-T-66 TY1CL2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
| 471 | 9 | 75 | 4 | 26066 |
| 471 YELLOW 3 IN. | 9 | 75 | 4 | 26066 |
| 3222 100 00003 | 2 | ZN | 4 | H0203 |
| S-10255Y | 2 | ZZ | 4 | 7Z049 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |