מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
002592401 | 1 | ZK | 2 | K2516 |
WAC 30 | 1 | ZK | 2 | U4200 |
RW3/840122 | 1 | ZK | 2 | U4641 |
WAC-30-12MM-11MM | 2 | 9Z | 6 | 13201 |
002592401 ITEM 3 | 2 | ZK | 2 | K2516 |
002592401-3 | 2 | ZK | 2 | K2516 |
WAC 30-12-11 | 2 | ZK | 2 | U4200 |
WAC 30-12MM-11MM | 2 | ZK | 2 | U4200 |
RW3/840122 ITEM 3 | 2 | ZK | 2 | U4641 |
RW3/840122-3 | 2 | ZK | 2 | U4641 |
RW3/840122 | 9 | ZK | 2 | K0524 |
RW3/840122 ITEM 3 | 9 | ZK | 2 | K0524 |
RW3/840122-3 | 9 | ZK | 2 | K0524 |
RW3/840122 | 1 | ZK | 5 | K2182 |
RW3/840122 ITEM 3 | 2 | ZK | 5 | K2182 |
RW3/840122-3 | 2 | ZK | 5 | K2182 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |