מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RV4LAYSA102B | 2 | XX | X | 81349 |
MILR94-5 | 1 | XX | X | 81349 |
JL29829-102B | 1 | 48 | 4 | 01121 |
JLU1022SD4040 | 1 | 48 | 4 | 01121 |
0A109267P14 | 1 | 48 | 4 | 06845 |
109267P14 | 1 | 48 | 4 | 06845 |
A109267P14 | 1 | 48 | 4 | 06845 |
376-2253-00 | 1 | 48 | 4 | 13499 |
380-0319-001 | 1 | 48 | 4 | 13499 |
697158-102 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
376-2253-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
2100-0210 | 1 | ZZ | 5 | 1LQK8 |
2100-0210 | 9 | XX | X | 28480 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |