מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3102A16-10S | 1 | 48 | 5 | 81352 |
MS3102A16-10S | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
4162-5011 | 1 | BF | 4 | 82386 |
AN3102A16-10S | 1 | XX | X | 02660 |
N17C72240-3142 | 1 | XX | X | 99993 |
AN3102A16-10S | 1 | XX | X | 88044 |
GP3102A16 | 1 | 48 | 5 | 06845 |
368353 | 1 | 48 | 5 | 30874 |
0368353 | 1 | 48 | 5 | 30874 |
RT49PCN00000ALD | 2 | ZK | 4 | U4756 |
1251-0093 | 2 | 9Z | 5 | 33783 |
RT49PCN00000ALD | 9 | ZK | 4 | U8013 |
12Z7105-5424 | 9 | XX | X | 10001 |
625329PC16 | 9 | XX | X | 10001 |
AN3102A16-10S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |