תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RN60E2473F | 1 | ZZ | 3 | 81349 |
| RN60E2493F | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
| RN60E2493J | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
| RN60J2493FS | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
| RNR60J2493FM | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
| RNC60J2493FS | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILR55182-3 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 1081H34H23 | 1 | ZZ | 6 | 04804 |
| RN60E2493FTX | 8 | ZZ | 3 | 81349 |
| RNR60J2493FS | 8 | TX | E | 81349 |
| 724-0626-790 | 9 | ZZ | 3 | 13499 |
| RNC60J2493FM | 9 | TX | 3 | 81349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |